ku7 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ey! To spørsmål Noen som vet hvilken typre hovedkort som sitter i dell 5150c? (ATX, BTX osv.) Noen som veit om et kult kabinett på komplett som er kompatibelt?
_tHokA_ Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ey! To spørsmål Noen som vet hvilken typre hovedkort som sitter i dell 5150c? (ATX, BTX osv.) Noen som veit om et kult kabinett på komplett som er kompatibelt? 7307150[/snapback] Står BTX på bilde iallefall
ku7 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Står BTX på bilde iallefall 7308215[/snapback] :S Virker som feil pc... faen meg forvirra... på nettet stod det 5150c, slik en 5150c ser ut på bildet er det i hvertfall ikke, og på pc'en står det bare 5150 uten noen ting bak... :S
ku7 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Ja er den ja... Sorry for sent svar ^^
Bertelsen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Tipper du kunne gjort den maskinen kul jeg, fin grill i fronten. Mekk på et plexi-glass og et lite led-lys i fronten!
_tHokA_ Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Den maskinen kan bli kul om du får fikset litt på den. Prøve å få satt i plexi i sidedøra og litt lys. Kanskje bytte noen kabler inni maskinen. Og rydde litt.
Rookie_NO Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hjelp. Trodde man bare modda "egne" kabinetter jeg. Trodde i hvertfall ikke at seriøse moddere brukte DELL kabinetter. Og fete kabinetter har IKKE plexiglass og lys!! Selv gjemmer jeg kabinettet mitt under de hengende skuffene på skrivebordet, det eneste jeg bruker kabinettet til er jo brenning av dvd'er...
_tHokA_ Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hjelp. Trodde man bare modda "egne" kabinetter jeg. Trodde i hvertfall ikke at seriøse moddere brukte DELL kabinetter. Og fete kabinetter har IKKE plexiglass og lys!! Selv gjemmer jeg kabinettet mitt under de hengende skuffene på skrivebordet, det eneste jeg bruker kabinettet til er jo brenning av dvd'er... 7322546[/snapback] Med litt modd på det kabinettet så ser man ikke at det er en DELL lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå