Gå til innhold

Nettstudier, noe å satse på....


Hagforce

Anbefalte innlegg

Heisann....

 

Jeg er i dag i full jobb (innen it og nettverk) men vil ha litt mer kompetanse.

Jag har kun serviceelektroniker data kontorsystem med fagbrev.

 

Er nett studiene til it akademiet noe å satse på?.

 

Tengte å begynne med drift av nettverk og ccna.

Mulig drift av nettverk blir litt basic?.

 

Noen med erfaring og tips....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan bare bekrefte at fjernundervisning ved HIST er helt ypperlig.

7340438[/snapback]

 

Kan i allefall bekrefte at det funkar veldig bra (forutsatt) at du har disiplinen som trengs. Sjøl tok eg litt over eit år med påbygging mot Bachelor innan Informatikk ved HIST. Funka bra det i og med at eg eit år etter sit med Ingeniør-stilling innan IT.... :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Sorry for bump, men lurer litt på noe ang fjernundervisning.

 

Hvordan er dette å kombinere med 100% stilling? Et slit?

Pr idag har jeg gått GK og VK1 Yrkesfag. Trenger derfor generell studiekompetanse. Er det noen som tilbyr dette via fjernundervisning? Har også vært inne på www.nki.no og kikket litt. Så litt på Studiekurs IT med spesialisering i utvikling av Internettapplikasjoner

 

Er dette noe og satse på eller er det bortkastet? Burde jeg heller satse på bachelor hos HIST? Jeg jobber idag 100% fast. Spm da er hvordan kan jeg kombinere dette? Anbefales det evt å trappe ned jobb?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Et spm til ang nettstudiet til HiST. Setter man selv sammen hele studieplanen, eller er det mulig å kjøpe en ferdig pakke med alle fagene som kreves for å få en bachelor?

 

Noen her som har gjort det?

8245920[/snapback]

 

Det er mulig å sette sammen pakken selv etter studieplanen for å få en bachelor. http://www.aitel.hist.no/studier/handbok/S...ieplanindex.php Begge informatikkgradene der både tilbys som fjernundervisning, og du kan på egenhånd studere dem enkeltfaglig hvis du ønsker.

Lenke til kommentar

Har du tilgang på Cisco Utstyr, hvorfor ikke studere på egenhånd? krever selvdisplin da men. Du trenger en cisco pressbok, eller opplegg feks fra knowledgenet, internetwork expert etc Så får du papirer på din utdanning ved å sertifisere deg. Finnes utrolig mye fine hjelpemidler der ute. Og ja hvis du allerede er i 100% stilling så er det et slit.

Endret av Happyone3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...