humancoreiii Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei, sitter å spiller Splinter Cell Double Agent Problemet er at når jeg kommer til 4 mission, alltså første mission etter å ha joinet JBA, (ser et tankskip på loadscreenen) DA får jeg blåskjerm :S Dette skjer gang på gang, Det er dritirriterende, kjipt og..... ja, VELDIG frustrerende.. noen som har noen tips? P.S Mine data specs 2048 mb ram centrino pentium m 2,0 ghz Nvidia Geforce Go 6600 spillet kjører perfekt ellers, ingen hakking, kjører på medium
Wooho Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Oppdatert skjermkort drivere dine, hvis ikke dette hhjeler reinstaler spillet.
eirik_lol Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Mhh... har les at det spillet er veldig krevende for data`n... er det ikke noe lagg ellers?
humancoreiii Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 finnes ikke nyere drivere til skjermkortet og finner ingen eldre (Geforce go 6600) jeg har absolutt ingen form for lagg ellers i spillet..
humancoreiii Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 noen som har peil på hvor jeg kan få tak i eldre drivere til geforce go 6600 ?? jeg klarer ikke finne det, og pc'en er ny, så ingen eldre ligger inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå