KenBjork Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Hei Som tittel sier treng jeg hjelp til å få dette til å funger. Jeg har satt opp en egen maskin til å kjøre source dedicated server. Den er på nett og alt fungerer. Så har jeg mottatt mani admin plugin v1.1, og lagt mappene: addons, cfg, materials og sound inn i server maskina på C:\Programfiler\Steam\steamapps\*******\source dedicated server\cstrike Hvor og hvordan legger jeg inn for å bli admin? Og hvilke koder for å starte å bruke admin greiene? Må evt noe config gjørest på min maskin som jeg spiller med? Mvh kenbjork Endret 17. november 2006 av KenBjork
lifeh8tr Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 du må legge inn Clients.txt se her gå inn på denne linken: http://www.mani-admin-plugin.com/index.php...26&topic=2058.0 den vil sansynelig vis fortelle deg alt du måtte ville vite om client.txt filen du må lage selv
KenBjork Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Takk for hjelpen, da ble det gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå