Gå til innhold

BF2 grafikkinnstillinger på Dell 2407/7800GT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte i sommer ny 24-tommer skjerm med 1920x1200 oppløsning. Utover høsten har det blitt mer og mer BF2, men problemet mitt er at jeg lagger litt og har litt for lav fps (40-80). På INF only servere kan dette være ekstra irriterende. 7800GTen er selvfølgelig flaskehalsen i systemet (2gb ram og 3700+) og lurer derfor da på hvordan jeg skal få det til å se best ut uten at det lagger. Jeg har lest guidene/stickyene øverst i forumet her, men lurer fortsatt på endel.

1) Skal jeg kjøre nativ oppløsning (1920x1200) eller kutte ned til 1680x1050/1440x900/1280x800? Gir det er stort ytelseshopp i positiv retning eller ødelegger det bare grafikken?

2) AA/AF er vel ikke verdt ytelsestapet visuelt eller tar jeg feil? Kan dette kompensere for lave innstillinger i options?

3) Low på absolutt alle innstillinger i menyen eller er det smart å ha medium/high på noe av det som f eks terrain eller geometry?

4) I dag kjører jeg off på alt av shadows, lights osv men medium på det meste man kan velge low/med/high i. Hva kutter jeg ned på først fordi det stjeler masse ressurser hvor man ikke ser stor forskjell?

Noen andre forslag?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan i all hverden kunne du finne på å kjøpe deg den skjermen der når du ikke har større grafikk kort enn det der....

1. prøv deg frem

2. prøv deg frem

3. prøv deg frem

andre forslag:

- vil egentlig annbefale deg å få deg en annen skjerm, eller oppgradere maskinen din.

Skrevet

på grafikk instillingene setter du alt på low/off bortsett fra effects og geometry. Effects skal stå på medium og geometry på high. Dette gir deg fordeler iform av at mappet blir lysere og du ikke bli plaget av mørke ganger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...