lankeveil Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) "Suger" er kansje å ta litt i men jeg ble utrolig frustrert over "Pathfinding"-en som er det verste jeg har hvert borti blandt totalwar serien. Etter min oppfatning har vektleggingen på den individuelle slossingen gått på kraftig bekostning av spillets generelle flyt på slagmarken..... noen meninger? Endret 16. november 2006 av lankeveil
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 ganske ening, men vi har en egen total war del
lankeveil Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 legger den dit nå.... vil gjerne høre andres meninger
Ironmann Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg synes at de begynner å drøye litt ut her nu. greit nok nye elementer og bedre grafikk men alt i alt er jo det samme som Medieval 1 da. Shogun forgikk i Japan og ellers etter det har det bare gått i Europa og nu + Amerika litt men det er jo fortsatt ikke så woooow:/ jeg mener at de burde ha lagd ett World Total War:) Hele verden hadde vært digg:) eller egengenerte verden?:O det hadde blitt som en Civilization med bare råere slagmarker da:) men hey det er bare min mening;)
Ueland Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 ---------->>> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665678&hl= Fortsett der
Anbefalte innlegg