Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Heisann, når jeg skal bruke torrentklienter får pc'en bluescreen etter ca 10 minutter etter at jeg har begynt å bruke programmet. Hovedkortet mitt er et Abit KN8 nForce 4 ultra. Problemet er et kjent problem. Dette er hentet fra F.A.Q. på utorrent.com: If you find your µTorrent process uses a huge amount of memory abnormally, or steadily increasing for no reason (especially with DHT on), and you use the NVIDIA integrated firewall, you MUST UNINSTALL THE FIREWALL. Disabling it will not work! The firewall has a serious bug (which has NOT been fixed to this date) that causes many programs to leak large amounts of memory. It is NOT a µTorrent bug. There is no fix for this, you MUST uninstall the NVIDIA Firewall. However, the latest version of the NVIDIA Firewall (bundled with the newest nForce drivers) appears to fix this problem. µTorrent still presents the warning dialog, but this will be rectified in the next version. Så er det noen av dere forumbrukere som vet hvordan jeg kan avinstallere brannmuren, eller kanskje bruke alternative drivere?
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Noen som har peiling? Nå sitter jeg med nyformatert data og skal til å innstallere de siste driverne. Jeg fant en guide her som kanskje er nyttig? Jeg skal ikke avinstallere network acces manager, bare få internettdriverne uten å få de problemene.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Når har jeg innstallert alt. Jeg trenger hjelp til å gjøre dette: Disable the LAN adaptor from the system BIOS Hva betyr egentlig dette?
LoooK Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) bruk en annen en, gjerne zonealarm. : ) Jeg syns ihvertfall nvidia firewallen var dårlig og brukte litt for mye ressurser. edit: sry leste ikke alt.... Control Panel/Add-Remove........find NVidia drivers or NVidia Network Access Manager and get rid of it.......!...... you may need to click 'nVidia drivers' and select to only uninstall that particular element if it doesn't appear in the Add/Remove list....... emotion-5.gif thmbup.gif Endret 17. november 2006 av LoooK
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 bruk en annen en, gjerne zonealarm. : )Jeg syns ihvertfall nvidia firewallen var dårlig og brukte litt for mye ressurser. edit: sry leste ikke alt.... Control Panel/Add-Remove........find NVidia drivers or NVidia Network Access Manager and get rid of it.......!...... you may need to click 'nVidia drivers' and select to only uninstall that particular element if it doesn't appear in the Add/Remove list....... emotion-5.gif thmbup.gif 7305766[/snapback] Du må gjøre mer enn som så uheldigvis. ZoneAlarm bruker jeg også. om noen kan hjelpe meg med den guiden her så blir jeg kvitt det drittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå