Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vinterdekk til Aprilia MX 125

Kim_90

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en Aprilia mx 125. Lurte på om jeg har noen sjanse til å få vinterdekk på den? Ikke kom med den at motorsykler bare skal brukes om sommeren :ermm:

Dimensjonen forran er 120/60 zr 17. Dimmen bak er 160/70-17(ikke orginalt bakdekk) Noen som helst mulighet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du får kjøpt ferdige piggdekk også. MC-deler hadde vel slike før. Ellers så tror jeg du kan få bildekk-sjapper til å skyte inn pigger hvis du har noen dekk med brukbart "vintermønster". Det er jo evt. bare å høre med de.

K270PIGG.JPG

Endret av sedsberg
Skrevet
Jeg tror du får kjøpt ferdige piggdekk også. MC-deler hadde vel slike før. Ellers så tror jeg du kan få bildekk-sjapper til å skyte inn pigger hvis du har noen dekk med brukbart "vintermønster". Det er jo evt. bare å høre med de.

7301074[/snapback]

Jeg fant ikke deler til MX på mc deler jeg da.. fant ikke en eneseste del :p

Skrevet (endret)

Se under dekk. Så sjekker du bare opp mot de dimensjonene du vil ha.

Priser --> Utstyr / dekk / slanger etc. --> Dekk --> Piggdekk

Det er ikke nødvendig å ha nøyaktig samme bredde og profil som du har fra før, men du MÅ ha samme diameter. Anbefaler også å få bytta dekk og slange på et dekkverksted. Det er ikke mange kronene de tar, og sjansen for å punktere slangen når man driver på selv er stor!

Endret av sedsberg
Skrevet (endret)

Send en mail eller ring inn og spør om de kan skaffe. Det er ikke alt de kan skaffe som de har på web-shoppen.

Om du ikke finner din dimmensjon så kan du sende en mail til [email protected] og vi vil deretter sjekke om vi har et dekk som vi kan pigge spesielt for deg.
Endret av sedsberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...