DawnDusk Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Hei. Noen som vet om et program hvor jeg enkelt kan lage subtitles? Dette kan gjerne være payware. Ønsker å ha denne funksjonen hvor man får får en svart, gjennomsiktig bakgrunn bak teksen ... slik man ser på TV Hvit tekst på en litt gjennomsiktig svart bakgrunn - håper dere skjønner hva jeg mener. Programmet må gjerne ha mange instillingsmuligheter, men gjerne enkelt å lage subtitles med. Jeg har prøvd Subtitle Workshop , men i dette programmet klarte jeg verken å lage denne gjennomsiktige bakgrunnen bak teksten; eller å få teksten til å starte i venstre venstre. Teksten var alltid sentrert i midten. Hvis noen har svar på hvordan man kan få til disse to ønskene i Subtitle Workshop, må dere gjerne si ifra. Dette var et enkelt program, og egentlig akkurat det jeg lette etter... men dessverre manglet det disse to tingene Endret 15. november 2006 av freq_flyer
Bendorama Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hei. Noen som vet om et program hvor jeg enkelt kan lage subtitles? Dette kan gjerne være payware. Ønsker å ha denne funksjonen hvor man får får en svart, gjennomsiktig bakgrunn bak teksen ... slik man ser på TV Hvit tekst på en litt gjennomsiktig svart bakgrunn - håper dere skjønner hva jeg mener. Programmet må gjerne ha mange instillingsmuligheter, men gjerne enkelt å lage subtitles med. Jeg har prøvd Subtitle Workshop , men i dette programmet klarte jeg verken å lage denne gjennomsiktige bakgrunnen bak teksten; eller å få teksten til å starte i venstre venstre. Teksten var alltid sentrert i midten. Hvis noen har svar på hvordan man kan få til disse to ønskene i Subtitle Workshop, må dere gjerne si ifra. Dette var et enkelt program, og egentlig akkurat det jeg lette etter... men dessverre manglet det disse to tingene 7294140[/snapback] prøvd winodws movie maker, jeg syntes nå det er et greit og ikke minst gratis program
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå