Nilesen Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Når jeg skal logge inn på multiplayer på medieval, så sier de at jeg har en invalid cd-key. har registrert på gamespy og greier. men det var ingen plass hvor jeg kunne skrive inn cd-keyen?
Crispin Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hvordan fungerer multiplayer egentlig? Jeg drømmer om muligheten til å spille campaign med flere spillere, herregud så rått det ville vært. Men det er jeg nesten 99% sikker på at ikke går an, hadde vært altfor bra til å være sant. Right?
DurinVIII Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Nei, man kan (desverre) ikke spille campaign over internett. Det er kun custom battles som spilles. Mulig Historical Battles kan spilles også, er ikke sikker.
Crispin Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ikke overraskende Men forstår ikke hvorfor de ikke har lagt campaign multiplayer også, hvor kult hadde ikke det vært?
brsseb Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ikke overraskende Men forstår ikke hvorfor de ikke har lagt campaign multiplayer også, hvor kult hadde ikke det vært? 7292118[/snapback] Gitt at man lett kan bruke 1-2 timer per turn per spiller, hvis det er mange kamper i sving, så ville vel bare 1 av 1000 som kjøper spillet faktisk spille campainen i MP. Da er det ikke økonomisk forsvarlig eller fornuftig å bruke kostbar utviklingstid på noe som nesten ingen kommer til å bruke uansett.
Nilesen Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Men er det noen som vet hvor man kan registrere ck-keyen sin?
Benenzo Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Noen som har testet ut multiplayer battels her? Gøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå