Amdmannen Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Tester bør kjøres i mange timer før du kan erklære maskina 100% stabil. Og. en feil er en feil for mye! Ikke noe slingringsmonn på det området Mulig det er minnet ditt som hindrer deg i å klokke videre (aldri sett på twinmos som et overklokkingsminnemerke), du kan jo prøve å gi minnebrikkene (evt. cpu) bittelitt mer strøm for å se om det hjelper, slakke timingsene på minnet eller bruke divider. Alt det over bude være beskrevet i en guide et eller annet sted her på forumet. 7307897[/snapback] Har du satt ned minnet? -Denne følger med når cpu klokkes. 7307946[/snapback] hvordan setter jeg ned minnet har ikke funnet dette i min bios.
Amdmannen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tester bør kjøres i mange timer før du kan erklære maskina 100% stabil. Og. en feil er en feil for mye! Ikke noe slingringsmonn på det området Mulig det er minnet ditt som hindrer deg i å klokke videre (aldri sett på twinmos som et overklokkingsminnemerke), du kan jo prøve å gi minnebrikkene (evt. cpu) bittelitt mer strøm for å se om det hjelper, slakke timingsene på minnet eller bruke divider. Alt det over bude være beskrevet i en guide et eller annet sted her på forumet. 7307897[/snapback] Har du satt ned minnet? -Denne følger med når cpu klokkes. 7307946[/snapback] hvordan stiller jeg minne? og hvordan kan jeg forsikre meg mot at hypertransport'n (tror det var det den hette ) kommer over 1000 mhz? Edit: vennligst svar Endret 12. desember 2006 av Amdmannen
Amdmannen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 har skjønt detta nå, men trenger et program som kan kjøre i Windows i bios kan jeg bare stille fsb multiplier og pci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå