Gå til innhold

Need for speed Most wanted spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ;) har et spørsmål :innocent:

Hvor lang tid tok det for dere og runne hele Need for speed most wanted til sammen? :)

Jeg spørr fordi jeg kjøpte det i dag, og det virker jo stein tøft også :) men lurer på om det blir veldig vanskelig etterhvert og slå dem konkurrentene....

hilsen Sk0rpio

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var det en veldig bra læringskurve i spillet. Hadde hele tiden utfordringer, men kom meg videre.

Det er bare å prøve løpene om igjen, dersom du ikke klarer de ;)

Vet ikke hvor lang tid jeg brukte på å runde det, er ett år siden nå. Tok vel ett par-tre uker, men dette var uten å spille for mye (vi drev å flytta i samme stunden :p)

Men kan tippe at det ble en 20-30 timer. Men er veldig usikker.

Skrevet

Okey :)

Virker jo som et veldig bra spill

men kan ikke spille det før i helga :no:

Skal komme igjennom Most Wanted først, så hadde jeg tenkt til og kjøpe Carbon :) Men skal vente til det blir litt billigere :)

forresten, er 399 bra pris for Carbon spillet egentlig?

Skrevet

Jeg kjøpte det før sommeren og har spilt litt av og på. Det begynner å dra seg til mot slutten ja... Det vanskeligste nå er politijaktene. Du må greie å kjøre forbi 10 veisperringer, jakta må vare over 7 min. osv. Man kommer da alltid opp på 4 i heat, og det kryr av politibiler og helikopter.

Sliter med å komme meg vekk til slutt og har blitt busta en haug med ganger.. Men det går til slutt da, med litt trening.

Skrevet

hehe ;) Hver sin smak. Jeg hadde egentlig ikke så mye problemer med politijaktene, ble KUN stoppet når jeg kjørte over spikermattene (som noenganger er godt sjult eller at du kjører der fordi det ser "åpent" ut, av reaksjon). Også tok det jo selvfølgelig lang tid. Gled deg til siste jakten, den var litt tricky ;)

Skal ikke fortelle noe mer ^^

Skrevet

Hehe :p takker for svar :)

har sett når en kamerat spilte den siste levelen faktisk :) Så VELDIG stress ud :dontgetit:

Jaja, får bare glede meg til å spille det da :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...