Chrispo_ Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 det beste spille er Battlefield 1942: The WW2 Anthology Plattform: PC-CDROM Produsent: EA Games Versjon: Standard Utgave Kategori: First Person Shooter (FPS), Krig Utgitt: 03.09.2004 Aldersgrense: 15 år Antall spillere: 2-32 Systemkrav: Windows 98/2000/ME/XP Pentium III, 500 MHz 128 MB RAM 2,8 GB ledig plass på harddisk
Brian Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) GTA 2, fytti katta jeg spilte det mye da det kom ut. Generelt alt fra GTA serien er konge. Likte også de gamle NFS spillene, som f. eks. Road Challenge. Og så klart super mario på den aller første nintendo boksen( huska ikke navnet nå ). Klarer ikke å bestemme meg for et spill akkurat, er så mage gode. Liker også BF 2 serien, C & C serien og mange flere. Endret 14. november 2006 av Brian_N
Camper_killer Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Vanskelig å si hva det beste spillet er, men hvis noen mener at et NETTSPILL er det beste, så bør spill med historie prøves! For meg står vel likt mellom Deus Ex, Suikoden og Baldurs Gate 2. Road Rash 2, The story of Thor, Transport tycoon og GTA 1 og 2 er også greie spill. Endret 14. november 2006 av Camper_killer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå