Gå til innhold

mindre enn 30 dager siden du kjøpte xbox på elkjøp??


sl45i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Elkøps prisgaranti.

Dersom du kjøper et produkt på Elkjøp og prisen settes ned der eller i en annen lokal konkurrent innen 30 dager etter at du har kjøpt den får du pengene tilbake, eller i dette tilfellet Halo og DOA3 med på kjøpet for 1699.-

 

Det er ikke en spøk. Ta med kvitteringen!!!¨

Lenke til kommentar

jeg kjøpte endog maskinen min i forrige uke med prisgarenti mot space world.. fikk da med et valgfitt spill.. når jeg i går tok med meg kviteringen fikk jeg halo OG do3.. elkjøp har fått disse spillene av MS gratis så kontrollen på hva dem gir ut virker noe slapp.. det vil si at jeg fikk ikke noe stempel eller noe på kviteringen min så er ganske sikker på at hvis jeg hadde hatt lyst kunne jeg fint ha hentet spillene en gang til..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 08:49, skrev s@ndm@n77:

Det er Elkøps prisgaranti.

Dersom du kjøper et produkt på Elkjøp og prisen settes ned der eller i en annen lokal konkurrent innen 30 dager etter at du har kjøpt den får du pengene tilbake, eller i dette tilfellet Halo og DOA3 med på kjøpet for 1699.-


Det er ikke en spøk. Ta med kvitteringen!!!¨




 

Tja...iallefall en blanding av prisgarantien og 30 dagers tilbakeleveringgarantien. Hvis det er under 30 dager siden du kjøpte den, så kan du jo bare levere den inn, få pengene og kjøpe ny på tilbud (enten det er hos elkjøp eller ikke). I dette tilfellet er det vel enklere for elkjøp å bare levere ut de to spillene, og slippe å få en hel del tilbakeleverte maskiner som de ikke selger til fullpris...og JA det funker helt fint, var raskt ute på mandag selv...

 

Chubakabra

Lenke til kommentar

...det var akkurat denne pakken jeg kjøpte hos elkjøp! (inkl. doa3 & halo)

siden du sier at man kan få igjen to spill grunnet prisgarantien, betyr jo det at dette produktet har vært billigere et annet sted! og jeg må vel komme med bevis til elkjøp om at det har vært billigere et annet sted!?

 

er du i hele tatt sikker på om jeg kan få et nytt doa3 og et nytt halo når det var akkurat denne pakken jeg kjøpte tidligere denne uka? (pakken med de to spilla inkl...)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-14 17:13, skrev Amped:



er du i hele tatt sikker på om jeg kan få et nytt doa3 og et nytt halo når det var akkurat denne pakken jeg kjøpte tidligere denne uka? (pakken med de to spilla inkl...)


 

Noen butikker merker kvitteringene inne på datasystemet for de som har fått utlevert spill på 30 dagers returett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...