Snerk Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Vanskelig å bestemme seg hvilke 2 unlocks i recon man skal bruke når man spiller. RDX, APM, stabilizer og camoen er alle fristene.
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Camoen er noe dritt, mer blink enn camo
Campin Carl Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) minst fornøyd av de jeg har fått pilum h-avr , den er for treig når det står at den skal være og sikte burde vært litt bedre, men den er helt greit og ta ut apcer med hvis du ligger på det høyeste taket på minsk med titan. men den jeg er mest fornøyd med er APM minene ,jeg vet om det absolutt beste stedet og legge de på Suez Canal EDIT i stedet for dobbelpost jeg har åpnet opp lambert og var skuffet når jeg fant ut at man ikke kan zoome med den men nå har jeg granater så nå kan jeg herje inne i hvilken som helst titan som support! neste unlocken min blir vel nok emp granaten sin den jeg har vanlige granaten og den kan ta ut en bil hvis du er heldig Endret 8. januar 2007 av Campin carl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå