nahoy Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg vet ikke om dette er kategorien, men jeg har altså vært inne på thinkgeek.com. Der er det mye gøy, problemet er bare det at man må betale masse porto og toll og greier. Det har ikke jeg lyst til, derfor lurte jeg på om det var noen lignende butikker i Norge?
lax Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg vet ikke om dette er kategorien, men jeg har altså vært inne på thinkgeek.com.Der er det mye gøy, problemet er bare det at man må betale masse porto og toll og greier. Det har ikke jeg lyst til, derfor lurte jeg på om det var noen lignende butikker i Norge? 7279934[/snapback] Du kan jo prøve: Linuxbutikken eller Må ha det
Ronny73 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 www.gadgets.no er en jeg har tittet litt på Jeg vet ikke om dette er kategorien, men jeg har altså vært inne på thinkgeek.com.Der er det mye gøy, problemet er bare det at man må betale masse porto og toll og greier. Det har ikke jeg lyst til, derfor lurte jeg på om det var noen lignende butikker i Norge? 7279934[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå