Gå til innhold

DVD ROM "forsvinner" (Løst)


Oslolefse

Anbefalte innlegg

1557 fra PSDATA

 

Problem: for andre gang bare forsvinner d: (DVD rom) fra my computer, device manager og egentlig hele pc'en....

 

Første gang ordnet vi d med at vi satte inn installasjons cd'en for driverne, og av en eller annen grunn leste den akkurat denne cd'en...

 

Denne gang funker ikke dette! Skal ringe PSData i morra, men kanskje noen her inne vet?

 

Kjøpt for litt over et år siden!

Endret av joltus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det gir ikke resultater når du søker etter nye enheter på 'Add/Remove Hardware' i kontrollpanelet?

7279536[/snapback]

 

'

 

Riktig, d prøvde vi tidligere! Restart er også forsøkt!

 

Har ikke prøvd å ta den ut, sette den på plass igjen i tilfelle det er dårlig kontakt, men d vil eg ikke la søster min prøve heller... hennes pc...

Lenke til kommentar

Hei

 

hadde det samme problemet med samboeren min sin Dell Latitude, driven forsvant rett og slett. Ved å rikke litt på den hendte det seg at den fant driven rett etter oppstart, men forsvant igjen rett etterpå jeg hadde gjort noe med den, satt inn en CD for eksempel. Problemet løste seg imidlertid etter en reinstallering av hele systemet, fant egentlig aldri ut hva feilen skyldtes. Så om problemet lar seg løse etter en eventuell reinstallering av drivere / evt hele systemet, hadde nok det vært en løsning å prøve.

Lenke til kommentar
Hei

 

hadde det samme problemet med samboeren min sin Dell Latitude, driven forsvant rett og slett. Ved å rikke litt på den hendte det seg at den fant driven rett etter oppstart, men forsvant igjen rett etterpå jeg hadde gjort noe med den, satt inn en CD for eksempel. Problemet løste seg imidlertid etter en reinstallering av hele systemet, fant egentlig aldri ut hva feilen skyldtes. Så om problemet lar seg løse etter en eventuell reinstallering av drivere / evt hele systemet, hadde nok det vært en løsning å prøve.

7282658[/snapback]

 

 

Snakka med PSData, de nevnte mulig dårlig kontakt, skal prøve å ta den ut og sette den godt på plass igjen senere... Får håpe d er så enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...