P.E.R.J Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hei Søstera mi er blitt student, så nå må hun skaffe seg en laptop. Men vi trenger litt hjelp med å velge mellom å kjøpe 2 kjerne prosessor/64 og 512mb ram, eller enkeltkjerne/32 prosessor og 1024 mb ram? Hva er best? Vurderer Dell , det virker som et godt valg: De vi har funnet fram til er Dell inspiron 6400 med Intel® Core™ Duo Processor T2050 (1.60 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB) samt 512mb minne Inspiron 6400 eller Dell inspiron 1501 med AMD prosessor Inspiron 1501 Bruksområder vil bli: Tekstbehandling(hun er student) Musikk Bildebehandling og andre standard-programmer. Hvis noen har andre gode forslag (andre pc'er) så kom med det! Samme hvilket merke. På forhånd takk for hjelp
Loko Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Du kan konfigurere begge de pc'ne til å inneholde det du selv ønsker. Jeg ville anbefalt å gå for Inspiron 6400 siden jeg har den selv. Ville også anbefalt å kjøpe med 1024 mb ram og kjøpe 9 cellers batteri til den også. Dette vil ikke øke prisen så forferdelig mye, men vil ha mye å si på ytelse/batterikapasitet. Min dell som er litt bedre spesifisert har i overkant av 5 timers batterikapasitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå