Gå til innhold

Problem med Rock raiders

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en pc med 2gb minne. Geforce 7900. masse harddisk plass.

Hvorfor i all verden vil ikke Lego Rock Raiders virke?? når jeg skal starte det, kommer det opp et loading bilde, og så blir skjermen sort, akkurat som om det skal starte, men neida! Litt etter er jeg tilbake på skrivebordet :(

Jeg har prøvd å velge "kjør i windows 98 osv. men da kommer det en melding hvor det står at spillet har et problem og må lukkes..

Help me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden vil ikke Lego Rock Raiders virke?? når jeg skal starte det, kommer det opp et loading bilde, og så blir skjermen sort, akkurat som om det skal starte, men neida! Litt etter er jeg tilbake på skrivebordet :(

Jeg har prøvd å velge "kjør i windows 98 osv. men da kommer det en melding hvor det står at spillet har et problem og må lukkes..

Help me!

7268728[/snapback]

Kanskje spillet rett og slett er for gammelt for XP. :whistle:

Skrevet

Help me!

7268728[/snapback]

Kanskje spillet rett og slett er for gammelt for XP. :whistle:

7268770[/snapback]

niks.. funket hos min venn med en dell xps med windows xp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...