anaconda Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvor lang garanti er det? 1 år? 2 år? Min 6610 kobler seg fra (mister kontakt med nettverket) og tapper batteriet hele tiden. Jeg kjøpte den i mai i fjor.
.:CyberMan:. Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 (endret) Hvor lang garanti er det?1 år? 2 år? Min 6610 kobler seg fra (mister kontakt med nettverket) og tapper batteriet hele tiden. Jeg kjøpte den i mai i fjor. 7268498[/snapback] Garanti, er noe produsenten gir, å som gir deg "ekstra/mere" "retigheter" en hva den kjøps loven gir deg.. Nokia gir et års garanti, for mobiler kjøpt før 01.04.05, å to år for mobiler kjøpt etter denne datoen.. (Forutsatt Normal bruk, derav ingen fukt, væske eller støt/klem/fysisk skade..) Etter en eventuelt garanti, så har du muligheten til å "reklamere" på varen\kjøpet, hvis kjøpsloven fremdeles gjelder.. Ps. Det ovenfor gjelder for selve telefonen.. Tillegs utstyr og batteri har egne "regler", da spesielt batteriet er en "ferskvare".. Nokia gir her 6 månders garanti på tillegs utstyr og batteri.. Edit: Ps.. .:CyberMan:. Endret 12. november 2006 av .:CyberMan:.
Sigmund_Freud Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 De tre største merkene i Norge har alle fått to års garantri. Som CyberMan sier har Nokiatelefoner kjøpt fra og med første april 2005 to års garanti. For Sony Ericsson er tidspunktet første september 2005 mens Samsung først fikk dette på plass første juli i år. Og husk for all del å spar på kvitteringen.
anaconda Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 ok. Har 6630. Står feil på kvitteringa. Men har også en garantiseddel. Her står det 6630. Da drar jeg til butikken til uka å leverer den inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå