Feltherre Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hei lurer på om level 20 er maks på Guildwars? Siden jeg ikke kommer lengre opp. Og en til ting jeg lurer på,jeg spiller guildwars factions nå,og lurer på hva som skjer hvis jeg kjøper nightfall? Beholder jeg samme personen og tingene mine og sånt?
adawen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Level 20 er max, ja. Etter det får du skillpoints, som du får bruk for når du kjøper skills eller skill capture signet. Hvis du kjøper Nightfall, og legger til den key'en til din eksisterende konto, så beholder du alt du har til nå, og dine char's kan dra til Elona.
Feltherre Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Level 20 er max, ja. Etter det får du skillpoints, som du får bruk for når du kjøper skills eller skill capture signet. Hvis du kjøper Nightfall, og legger til den key'en til din eksisterende konto, så beholder du alt du har til nå, og dine char's kan dra til Elona. 7268172[/snapback] Char?Hva er det? Elona?hva slags sted er det?
adawen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Heh. Char = Characters Elona = Kontinentet i Nightfall
Feltherre Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 (endret) Heh. Char = Characters Elona = Kontinentet i Nightfall 7268486[/snapback] ehh Takk for hjelpen Endret 12. november 2006 av SirHenrik
Marti Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Curious, hvordan får jeg mine characters til Elona?
adawen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Curious, hvordan får jeg mine characters til Elona? 7323816[/snapback] # Prophecies characters wishing to travel to Elona for the first time should seek out Lionguard Figo in Lion's Arch and take the "Sunspears in Kryta" quest.# Factions characters wishing to travel to Elona for the first time should seek out Imperial Guardsman Linro in Kaineng Center and take the "Sunspears in Cantha" quest. ..hvis du har lagt til en Nightfall-key til din eksisterende konto, vel og merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå