sir-alex Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har på en eller annen måte å klart å gjøre så kameraet på min samsung d900 viser speilvendt bilde Hvordan får jeg kameraet normalt igjen?? Takk for hjelpen
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har på en eller annen måte å klart å gjøre så kameraet på min samsung d900 viser speilvendt bilde Hvordan får jeg kameraet normalt igjen?? Takk for hjelpen 7267815[/snapback] Tipper det står om det i manualen??
sir-alex Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Jeg har på en eller annen måte å klart å gjøre så kameraet på min samsung d900 viser speilvendt bilde Hvordan får jeg kameraet normalt igjen?? Takk for hjelpen 7267815[/snapback] Tipper det står om det i manualen?? 7267848[/snapback] Har selvfølgelig prøvd å se der. Men skjønte det ikke.
sir-alex Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Har fikset det:) Har noen den Unlock-koden til Sonic spillet på d900?? Send PM
Zeppeluna Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Til de som senere måtte ha problemer med dette så er løsningen å bruke "volum-knappene" på siden av mobilen. Her kan du stille inn opp ned, speilvendt og normal. For andre problemer henviser jeg til kamerasnarveier: Kamera>Valg>Kamerainnsnarveier Mye nyttig på den menyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå