Nitrius Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Har en LCD skjerm av typen NEC Multisync 2070NX. Det som er greia er at jeg har hatt en blå "stuck pixel" i en god stund som jeg har prøvd fått fjernet med diverse måter, men ingen ting har funket så langt. Se det jeg lurer på er om noen her har noen lure metoder som kan brukes til å få fikset dette? Har fra før av prøvd denne: Klikk Her Pluss at jeg har prøvd å massere punktet på skjermen når den er av med en klutt. Edit: En annen liten ting, oppi venstre hjørne på skjermen så er det på en måte et lite "overlay" som er grønt, det er veldig vansklig å se. Akkurat som fargen har brent seg inn eller noe, hva kommer dette av og hvordan det fikses? hvis det er mulig. Ingen av disse tingene er noe farlig, har levd med de i en stund nå, men hadde selvfølgelig vært kjekt om noen hadde vist noen lure metoder. Endret 11. november 2006 av Nitrius
Rookie_NO Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Angående det grønne hjørnet : Du har ikke noen magnetfelter i nærheten da, en høyttaler eller radio eller noe lignende? Prøv å flytt ting litt unna så kanskje det blir borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå