Gå til innhold

Trenger en mobil som tåler juling!


Slacks

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på hvilken mobil som er best av disse mobilene som tåler det lille eksta?

 

Har egentlig sett meg ut en sony ericsson w710i, men så tenkte jeg at jeg heller kanskje burde gå for en slik telefon som er litt mer robust :p .

 

Uansett, hvilke aktuelle modeller er det hvis man skal ha en slik "julings" mobil?

 

Har seff sett litt på Nokia 5500 og spesielt MUSIC EDITON.

 

Ellers har jeg jo sett på Siemens m75. Denne ser da litt slapp ut....har hatt forgjengeren m65 og denne har jo tålt en del...har egentlig vært fornøyd utenom batteritiden.

 

 

Hvilken mobil bør jeg velge?

 

Ps! Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har aldri likt Nokia så bra, har aldri hatt da, men jeg føler det er noe dårlig med dem. Håper det er noen som kan overbevise meg om at Nokia har noen kurrante mobiler! :D

 

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5500 er mildt sagt j'vlig bra telefon hvis du skal ha en robust med en del funksjoner. Det er faktisk Symbian OS på telefonen. Verdt å ta en titt på. Den er ikke fin på bilder, men live er den lekker. Hadde nok gått for den hvis ikke jeg hadde N80. Er blitt for glad i den klumpen :love:

 

Edit: Leif var innom et par ganger

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar
Kan ikke akkurat påstå at w710 er så veldig robust. Eneste er at den har litt gummilister på siden av telefonen

7264895[/snapback]

 

 

Ja det var liksom det :hmm: . enten må jeg lære meg å behandle mobiler bra eller så kan jeg fortsette sånn som nå :!:

 

Så oppfatningen er at Nokias 5500 mobil er den eneste telefonen?

 

Tåler denne mobben en tur under vasken f.eks? Slike ting jeg lurer på......

 

Har ikke tørt å teste mine "røffe" telefoner når det kommer til vann og slikt.......

 

Hvis det blir denne Nokiaen så tror jeg at jeg velger denne music utgaven......

 

Eneste problemet er at jeg er litt redd for å gå for Nokia......

 

Har hørt noen tilfeller om at tastaturet løsnet og slikt...

Lenke til kommentar
Nokia 5500 skal være den røffeste telefonen, og i tillegg ha en del funksjoner i seg. amobil.no hadde en test av denne. Her utsatte de den for en dusj uten at den tok skade samt hadde en del fall og knalltester. anbefaler deg å lese den.

7265629[/snapback]

 

 

Takk for tipset. Har allerde lest den...

 

 

Men det virket da som Nokia hadde et par snåle løsninger i forhold til Siemens.

 

Hvor mye kostern en slik GPS-enhet man kan koble til mobilen og fungerer det bra i praksis?

 

Takk, takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...