Fphonex Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Oblivion: Hva skal man bruke Descendent Sigil stone, som jeg tok for å stenge "The oblivion gate" på starte av spillet til?? jeg lurer også på hva man kan bruke Petty Soul Gem (enda en stein) til??... Mvh Fphonex
fffuuu manchu Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Oblivion:Hva skal man bruke Descendent Sigil stone, som jeg tok for å stenge "The oblivion gate" på starte av spillet til?? jeg lurer også på hva man kan bruke Petty Soul Gem (enda en stein) til??... Mvh Fphonex 7263257[/snapback] Sigil stones brukes til å enchante utstyr. Gratis. Soul gems kan du bruke til å lagre souls til fiendene dine, deretter bruker du den oppladede soul gem-en til å enchante utstyr (ikke gratis), eller ladde opp enchanted utstyr. Du trenger en Soul Trap-spell for å lagre souls. Cast på fienden, og drep han før spell'n forsvinner.
MiSP Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 UESP om Sigil Stone og Enchanting --> Soul Gems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå