8086 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 8 timer batteri og 1.5kg? Give it to me, baby.
Oslo_erik Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 "Tastaturet skal også tåle opp til 200 ml veske" Jeg ønsker meg en laptop med tastatur som minst tåler en (dame-)veske på 200 ml... 7265522[/snapback] 200 ml veske er ikke store greiene...? 7265551[/snapback] Poenget hans var vel at flytende stoff skrives "væske" og det berter & damer går med i hånda eller over skulderen skrives "veske"...
saivert Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Poenget hans var vel at flytende stoff skrives "væske" og det berter & damer går med i hånda eller over skulderen skrives "veske"... 7278048[/snapback] Jepp. Det er et av de teite orda hvor en bokstav uttales som en annen bokstav. Språk er morsomt til tider. Tilbake til emne Jeg har selv ødelagt en pc ved å søle cola i tastaturet. Det er ikke noe morsomt og du oppdager hvor lite som skal til for å ødelegge noe som koster mange tusen kroner. Skulle ønske bærbarprodusentene gjorde tastaturene mer vanntette. Hele GeForce Go 6600 skjermkortmodulen i min bærbare hadde kortsluttet (var svarte flekker rundt omkring).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå