Gå til innhold

Forsterker med volum controll line out?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen aktive høyttalere og en aktiv sub jeg skal ha til å funke sammen. Har forstått at jeg trenger en forsterker med volumkontroll line out både til høytalere og til sub. Hva slags forsterkere har en slik tilkobling? Hvilken prisklasse befinner de seg i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Hva med den  http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...0607&plid=70607

er grei til og bynne med.

Ellers så finnes det mange forskjellige (surround) forsterkere/ digital lyd-prosessorer ute på marked.

7261965[/snapback]

Hvor i spesifikasjonen står det at denne har volumkontroll line out for flere kanaler? Klarer kun å finne preamp out sub only. Fint om du kan gi noen hint om hva man skal se etter i spesifikasjonene.

Høytalerene er aktive også fronthøytalerene og må ha linje inn i tillegg til subben

Skrevet

Okay, så ikke først at det skulle være volumkontroll til hver line-in og line-out + sub-in og out. Så jeg missforstod litt anngående det. Vet ikke helt hva det skulle være da. :hmm:

Skrevet
Okay, så ikke først at det skulle være volumkontroll til hver line-in og line-out + sub-in og out. Så jeg missforstod  litt anngående det. Vet ikke helt hva det skulle være da.  :hmm:

7270576[/snapback]

Ok den er grei. :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...