Mikr89 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hei. Har xbox 360,og har lysst på så bra bildekvalitet som mulig. Har fra før en sony 50"hdTv. Ser det er så mange kabler å velge imellom som vga,hdmi og komponent kabel,så håpet at noen kunne fortelle meg hvilken som er best og om det blir godt merkbar forskjell på bildekvaliteten?
Hurragutten Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvis du vil ha best mulig bildekvalitet velger du denne kabelen.
freke Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Spørs om jeg hadde lagt 500 spenn i en kabel som i beste fall gir en marginal forbedring. Den component kabelen som følger med 360 er god som snus den. Uansett pleier ikke Monster å prise kablene sine moderat, for å si det mildt. Koster mer enn det smaker. Men, det er ikke mine penger...
Hurragutten Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ifølge denne anmeldelsen er forskjellen ganske stor på en større skjerm slik som f.eks. trådstarters 50" HDTV.
freke Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg har riktignok ikke testet kabelen selv (monster), men ifølge de inntrykkene jeg har sett på div forumsider er ikke monster noe å legge penger i. Monster er som regel heftig overpriset. Men, har man nok penger, vil sikkert placebo effekten retferdiggjøre kjøp av den kabelen.
Arne_F Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Hvor kan man plugge i optisk kabel, i Monsterkabelen? EDIT: Det stod visst i omtalen. EDIT 2: I hvilke norske netbutikker kan man finne "GameLink™ 360 Component Video & Fiber Optic Audio A/V Kit"? Endret 11. november 2006 av Rune_F
mbiof Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hei Hvis du ønsker å sende 1080p til skjermen din så må du bruke vga kabel.
Frezz Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg bruker Monster komponentkabel. Veldig fornøyd med den.
rekyl Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 I hvilke norske netbutikker kan man finne "GameLink™ 360 Component Video & Fiber Optic Audio A/V Kit"? 7263991[/snapback] Denne?
Tor Rasmussen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Kjøp den på ebay. Du slipper garranter unna med under halvparten av norsk overpris. Visste dere at Norge er rimelig heftig overpriset på monster i forhold til f.eks USA. Vet ikke hvorfor, men en rekke norske butikker har en markert MYE høyere avanse på Monster, enn på andre merker.
Rookie_NO Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Sikker fordi hifi nutsene i Norge krever Monsterkabler... Mens i USA er utvalget mye større.
freke Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 At hifi fanatikerne krever monster er vel litt en myte. Det er velkjent at kablene deres koster for mye i forhold til hva de leverer, og dette har nok hifi nutsene fått med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå