mad-hatter Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg gadd ikke putte denne posten i den riktige kategorien så jeg bare legger den ut her. Jeg kjøpte en TV fra expert for to-tre måneder siden i den fysiske butikken deres. Har jeg noen rettigheter for å angre eller sende den tilbake nå?
Gissan Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Feilpostet, rapportert. Man gidder å sette tråden på riktig plass, ellers gidder ikke andre å hjelpe deg!
mad-hatter Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Feilpostet, rapportert. Man gidder å sette tråden på riktig plass, ellers gidder ikke andre å hjelpe deg! 7256404[/snapback] Joda, bare vent å se. Snart kommer hjelpen snikende.
Gissan Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Feilpostet, rapportert. Man gidder å sette tråden på riktig plass, ellers gidder ikke andre å hjelpe deg! 7256404[/snapback] Joda, bare vent å se. Snart kommer hjelpen snikende. 7256412[/snapback] Hvis hjelpen er en stengt tråd og en ferie fra forumet, så tar du meget riktig..
ttt Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 # #5: Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. Då trådstartar bevisst feilpostar, stengast tråden. Ver så snill og post i rett kategori.
Anbefalte innlegg