Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heftig dette her.. :) Gleder meg til jeg får satt inn vannkjølinga mi, og prøve meg mot dere! :D

9413773[/snapback]

Husk at jeg og Intern krangler om høyest score med vann på CPU og luft (stock) på GPU ;)

Skrevet

He he, helt supert WheelMan & Intern, oc-krig liker vi :thumbup:

Husker jeg hadde en slik "krig" gående med Un0kai og 6600GT, og det er jo litt gøy å knive litt om poengene. Forøvrig vant til slutt Un0kai 3DMark, med over 11K i 03 en sen nattetime, (men jeg hadde høyest klokk da :roll: ).

Skrevet
He he, helt supert WheelMan & Intern, oc-krig liker vi :thumbup:

Husker jeg hadde en slik "krig" gående med Un0kai og 6600GT, og det er jo litt gøy å knive litt om poengene. Forøvrig vant til slutt Un0kai 3DMark, med over 11K i 03 en sen nattetime, (men jeg hadde høyest klokk da  :roll: ).

9414161[/snapback]

ja, OC krig er gøy, i morra skal jeg forhåpentligvis hente RAMen min, og til helga skal jeg stasjonere meg ute :p

Håper på litt bedre temps, og høyere klokk da ;)

Skrevet

He he, ja WheelMan, jeg så akkurat på værmeldingen at det er spådd vanskelig kjøreforhold på fjellovergangene (= gode klokkeforhold), så du får ta med deg maskinen dit... :D

Skrevet (endret)
Heftig dette her.. :) Gleder meg til jeg får satt inn vannkjølinga mi, og prøve meg mot dere! :D

9413773[/snapback]

Husk at jeg og Intern krangler om høyest score med vann på CPU og luft (stock) på GPU ;)

9413852[/snapback]

Jada, jeg kan jo bare klokke GPU'en litt rolig da.. :roll:

Uansett, jeg er spent på hva mitt Blitz hovedkort kan klare å gjøre.. :) (klokking)

Endret av AnaXyd
Skrevet
Jeg lurer på åssen hifiking fikk høyere CPU score, da jeg hadde klokka høyere :p, noen som vet?

9414835[/snapback]

Hva kjøret du minnet på? Jeg hadde 1027mhz 4-4-4-15

Skrevet

Kjøpte meg et 8800 GTS 640 MB fra Club3D for 3 dager siden. Utrolig fornøyd! Bioshock går så det griner på 1680/1050 med max detaljnivå.

9500 3Dmarks i 06 på uklokket kort. :) Konfigurasjon er E6600 @ 3.2 GHz og 4 GB PC6400 RAM. :)

Skrevet
Jeg tar opp kampen, men med et 7200GS så da må motstanderen også ha et 7200gs ;)

9414296[/snapback]

Er det noen 7200gs ute og går da? :!: :!:

9414414[/snapback]

Så dårlig ut med det, flua .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...