Skrote Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg såg en spiller i en bil for en stund siden , men husker ikke hva slags merke det var. Det er en cd\mp3 spiller med fjernkontroll. Spilleren har stort display og kun 2 knapper på. de 2 knappene sitter på øvre hjørne på hver side av spillern. Når du trykker på en av de knappene så åpner spilleren seg automatisk og på baksiden så er det mange knapper. + At på fjernkontrollen har du mange valgmuligheter, som f.eks du kan stille dB og alt det er. Noen som vet hvilken spiller jeg leter etter? Tror den er ganske dyr. Kanskje vanskelig forklart, men jeg får da bare prøve.
xerox4 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 kansje det kan være kenwood. de har noen som er litt sære
Skrote Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 (endret) Jepp det er den siste du viser til der ja. Takker så mye for hjelpen! Vet du forresten hva den heter? Endret 9. november 2006 av Skrote
stgbrt Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Fant denne på finn. Kan det være den samme?
epifant Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Dersom du skriver inn "Sony Black Panel" i Google Image Search finner du den nok der. Det gjorde ihvertfall jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå