Gå til innhold

Battlefield avslutter uten å ha startet...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettopp fått meg BF2, og har 1 stk problem.

 

Når jeg starter spillet, blir skjermen svart i ca 2-3 sekunder, og så kommer jeg ut igjen til desktop. Jeg kommer ikke inn i spillet eller noe, bare svart skjerm, og så desktop.

 

Det jeg lurer på er om det kan være at skjermkortet mitt ikke støttes av BF2?

 

Har en Dell Latitude D820 med 1GB ram, 1.86GHz Dual core CPU, og NVIDIA Quadro NVS 110 M skjermkort.

 

Det står ikke på lister over støttede skjermkort, men jeg tror skjermkortet er nyere enn spillet. Noen andre som har dell eller dette skjermkortet som har samme problem? Forslag til løsninger? Fins det en løsning?

 

Det samme skjer med demoversjonen og med Battlefield 1942 hvis det er noen hjelp. Akkurat det samme skjedde også på min forrige pc med demoversjonen. Det var en Asus S5A med 512MB ram, 1.76GHz CPU og integrert skjermkort...

 

Håper at det kan fikses.

 

 

Til slutt en liten tanke... Det er jo et helt annet spill, men min bror fikk en gang i tiden Flåklypa Grand Prix på pc. Det var en ELENDIG pc... Noe av det samme skjedde. Man startet spillet, skjermen ble svart, man kom ut igjen til desktop, og ingenting mer skjedde. Da sendte min far en mail til kundeservice, som sendte oss noen filer som vi skulle legge inn i mappen der spillet var installert. Disse filene skulle erstatte noen tilsvarende filer. Etterpå virket det...

 

Har sendt en mail til EA Norge for vel tre uker siden, men det virker ikke som kundeservice er deres 1. pri... Eller så har de veldig mange henvendelser...

Om noe slikt kan gjøres, har noen der ute slike filer som jeg i såfall kunne fått?

 

 

Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Det er mye som kan være galt her, men ut ifra hva jeg vet og ikke vet fra teksten din så vil jeg gjette på skjermkortdriver - directx - eller ikke støttet skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...