Gå til innhold

Lyst på tatovering


MGL

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til morsomme tattoveringer som ikke er alt for store? Har tenkt mye på å tattovere meg i det siste. Jeg elsker bandet Jokke og Valentinerne, tenkte da kanskje et ordtak fra en av sangene eller noe slikt, men er redd det ikke blir humoristisk nok. Noen her på forumet som har tattis? Hvordan er det?

Endret av MGL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Humoristisk tattovering? Husk at dette er noe du skal leve med hver dag resten av livet. Ville valgt noe som betyr noe for deg personlig, som som alltid vil bety noe for deg.

 

Absolutt ikke spør på et forum, finn det på selv!

 

Når du har funnet på noe så venter du minst et år og ser om du fremdeles har lyst på den tattoveringen.

Lenke til kommentar

Det var det jeg også mente, men faren min mente det var kjedelig med Jokke-tatovering. Han klarte på et vis å ovetale meg :tease:

 

Jeg har tenkt på å ta jokke-tatovering i en lang stund, dette blir jo personlig også, i og med at jeg elsker musikken hans...

Lenke til kommentar

Vil melde om en liten ting der. Det er fett med tattovering, men da EKTE og ikke sånn fake henna-tattovering! :p SPESIELT ikke den sterke typen!

Jeg tok en tattovering på armen min i sommer, en sånnen henna greie. Regner med den var den "fyfy" typen, for fargen falt av etter 2 uker. Og som ikke det var nok etterlatte den seg ett eksem nøyaktig lik tattoveringen. Bare av røde prikker som klødde! Fikk forøvrig noen sterke kremer å smøre på..:p (stereoider om jeg ikke husker feil!) så etter ett par uker var den borte!

Morsom opplevelse likevell og definitivt valuta for pengene! Jeg smørte selvfølgelig tykt på å sa at utslettet hadde kommet helt av seg selv, og så nøyaktig ut som en playboy bunny.. En kan enda se ett at mens resten av huden er litt mørkere, en helt hvit playboy kanin :p

Måtte bare få det ut, selv om det er litt Off topic! Men det er jo tross alt det hele denne seksjonen dreier seg om!

Lenke til kommentar
Humoristisk tattovering? Husk at dette er noe du skal leve med hver dag resten av livet. Ville valgt noe som betyr noe for deg personlig, som som alltid vil bety noe for deg.

 

Absolutt ikke spør på et forum, finn det på selv!

 

Når du har funnet på noe så venter du minst et år og ser om du fremdeles har lyst på den tattoveringen.

Precisely what I have done, Sir!

 

Jeg fikk en dåps-skje til dåpen min for mange herrens år siden.

Er i sølv med navn, fødselsdato og blodtype samt hvor høy og hvor mye jeg veide ved fødsel.

 

Skal tatovere den sølv-skjea på høyre skulder/overarm :)

 

Originalt med en skje på skulderen, but still functional.

Slipper å ta me leg når jeg først blir 18 til sommern da, for hvem i H******E er dum nok til å tatovere feil fødselsdato? :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Originalt med en skje på skulderen, but still functional.

Slipper å ta me leg når jeg først blir 18 til sommern da, for hvem i H******E er dum nok til å tatovere feil fødselsdato? :p

Sommern er da altså da jeg skal ta den, samtidig som jeg blir 18.

Sorry hvis det kom feil ut.

 

Men ja, kan være genial fakeleg for folk, men kjipt å gå me feil leg hele livet ;)

Lenke til kommentar

å ta en tatovering er iallefall ikke vondt! Noen kan synes det er ubehagelig,men for min del var det nesten bare godt ;)

 

Når du skal tatovere deg,er det viktig at det er et motiv du ikke blir lei av. Hvis du liker jokke og valentinerne,så kan det jo hende at du ikke gjør det lenger om 20 år.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Når du skal tatovere deg,er det viktig at det er et motiv du ikke blir lei av. Hvis du liker jokke og valentinerne,så kan det jo hende at du ikke gjør det lenger om 20 år.

7255017[/snapback]

Det er en annen kar som har tatovert ansiktet til jokke (http://img474.imageshack.us/my.php?image=tattis2uh1.jpg) og dette er sånn typisk man blir fort lei av... Jeg tenkte mer et ordtak som "Aldri stol på en fyllik", eller "det beste til meg og mine venner". Problemet blir bare å finne et passende sted å tatovere det på...

Lenke til kommentar

foreslår at du tatoverer en tekst som betyr like mye for deg om 20 år som den gjør nå :) og siden du er så glad i jokke,hvorfor ikke få til noe fine tribaler å tegne R.I.P Jokke..? Bare et forslag! veldig glad i jokke selv :) Han har jo hatt en del morsomme utsagn og tekstene hans er jo alltid interessante,så det må jo finnes noe bra til en tatovering der :)

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til morsomme tattoveringer som ikke er alt for store? Har tenkt mye på å tattovere meg i det siste. Jeg elsker bandet Jokke og Valentinerne, tenkte da kanskje et ordtak fra en av sangene eller noe slikt, men er redd det ikke blir humoristisk nok. Noen her på forumet som har tattis? Hvordan er det?

7252297[/snapback]

Digger du Jokke og Valentinerne når du blir 80 år?

Lenke til kommentar
Digger du Jokke og Valentinerne når du blir 80 år?

7255254[/snapback]

Nei, det tror jeg nok ikke, men det kan jo bli fine minner da (eller ikke?)?

7255301[/snapback]

Tenk mer enn nøye over det du sier der,grunnen til jeg stillte spørsmålet er at jeg har en datter som angrer no forferdedelig på tatoo`n hun anskaffet seg som 17 åring,(hun er nå 20) .

Lite tankegang den gangen har ført til at hun nå har bestemt seg for å fjerne den anskaffede tatoveringen,det koster omtrent dobbelt så mye som å lage den.

Dette er ikke ment som noen moralpreken ,men tenk nøye, og da mener jeg veldig nøye! ,gjennom hva du skal tatovere og ikke,for det er ikke sikkert den er så forferdelig tøff om noen år.

Bare for å føye til det så har jeg en selv,den var frykelig tøff når jeg anskaffet den men den er ikke så veldig tøff i dag 20 år etter

Lenke til kommentar

Hehe, jeg tenker og tenker... Lagde selv et utkast av R.i.p. jokke inne i en gravstein med et anker, men jeg føler at det blir alt for "sterkt" å tatovere r.i.p. på kroppen. Det er jaggu vanskelig å finne på en fin tatovering, men jeg har sårt lyst på en jokketatovering :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...