Gå til innhold

Hjelp til party musikk?


Migr

Anbefalte innlegg

Daffe Kids - Det går helt fint det (strippekikk) - faen så jeg hater den låten, men festen tar av, funker muligens best i Bergen.

7251539[/snapback]

 

Den sangen er noe av det værste makkverket som noengan er laget. Det er helt umulig å beskrive hvor forferdelig jævlig den sangen er....

7623324[/snapback]

 

 

E dåkkar helt sprengt! Det er ikke noe Daffe kids som har den låten! DET ER GRUNNMUREN! En av de som var med å lage Den! Flex heter han!

Arh ikke noe daffe kids men Grunnmuren!

ble bare jevlig sur når jeg leste det! værtfall når det e en kompis av deg som er med å repper i sangen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Daffe Kids - Det går helt fint det (strippekikk) - faen så jeg hater den låten, men festen tar av, funker muligens best i Bergen.

7251539[/snapback]

 

Den sangen er noe av det værste makkverket som noengan er laget. Det er helt umulig å beskrive hvor forferdelig jævlig den sangen er....

7623324[/snapback]

 

 

E dåkkar helt sprengt! Det er ikke noe Daffe kids som har den låten! DET ER GRUNNMUREN! En av de som var med å lage Den! Flex heter han!

Arh ikke noe daffe kids men Grunnmuren!

ble bare jevlig sur når jeg leste det! værtfall når det e en kompis av deg som er med å repper i sangen

7632548[/snapback]

De rapper iallefall helt innforjævli. Noe av det sureste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...