Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken aktivitet liker du med kjæresten


Anbefalte innlegg

Hva liker du å gjøre sammen med kjæresten? Sitter dere bare inne eller føler dere begge trang for å gjøre ett eller annet hele tiden? :hmm:

 

Men uansett, hva liker dere best? Jeg vet egentlig ikke om så mange ting man kan gjøre, vel, noe vet jeg jo da. Det er å sitte på cafe og drikke mokka. Det andre er å kjøre turer, langturer også. Gå tur i fjellet med akebrett. Spille biljard. Gå på kino.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg singel da, men da jeg hadde kjæreste var vi ofte på stranden og badet, grillet, solte oss og alt mulig annet man gjør på en strand (er egentlig mer gress der vi var, fint var det hvertfall). Om vinteren ble det mange turer til div. skitrekk. Disse tingene passer jo bare når været tillater det, så ofte satt vi bare inne og så på film, gikk rundt i byn og gjorde ingenting, var hos venner, gikk ut og spiste (faen, det gikk mye penger på det), osv. Var aldri noe problem å ha noe å gjøre.

 

Jeg har hund og liker også godt å gå på tur (både på beina og på ski),dette var det vanskelig å få henne med på, men vi gikk nå av og til på tur.

 

...også selvfølgelig fest/byn hver helg!

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Sist jeg gikk på skøyter med x'en merket vi plutselig at tilskuertribunen begynte å fylle seg opp, og alle de andre som gikk der gikk liksom så sykt fort. Tok mistenkelig lang tid før vi skjønte at det skulle være konkuranse der og alle de andre som gikk der holdt på å varme opp.

 

Vi syns det var litt rart at det ikke satt noen i billettluken da vi gikk inn, men tenkte bare: "falks, i dag blir det gratis!"

 

Akkurat som om denne posten ikke har noe poeng, men altså; pass på at det er åpent på skøytebanen før dere går på skøyter med kjæresten deres.

Lenke til kommentar

Hehe, den er flau da. Men da har man i det minste noe kjekt å le av seinere :) Det blir jo ofte man gjør de samme tingene med kjæresten. Men så lenge vi finner på noe litt annerledes av å til så kjeder jeg meg ikke.. Dessuten så syntes jeg det er bare kjekt å være i samme rom som han. Jeg er lykkelig uansett hva vi gjør. :love:

Lenke til kommentar

Hm..var veldig artig da jeg gikk med kjæresten og noen venner på GoCart :) anbefales. Lekeslossing er ikke så verst det heller =P

 

Skøyting var forresten en god ide. Det må jeg få typen med på.

 

Edit: pleier å være med typen på lan også.

Endret av Seether
Lenke til kommentar

Rart at jeg er første som nevner "SEX" her...

 

:p

 

Neida, har ikke kjæreste, så har ikke så mye å komme med i denne tråden desverre. Men har flust av tanker jeg kunne tenke meg å ta med en fremtidig kjæreste på. Ja, jeg er gutt, men har ser veldig frem til f.eks første jul med kjæreste. Klarer ikke helt å bestemme meg hvordan jeg vil gi en gave da, om man skal legge den i strømpa eller gi den under treet, eller rett og slett feire jula med henne (jeg er 18, så ikke helt løsrivet fra mine foreldre enda).

 

Tenker også på dette her med koslige bilturer sammen. Det å kunne ha henne vedsiden av meg og ha den følelsen av frihet som en ekte biltur gjør.

 

Gleder meg også til det å gå ut å treffe kammerater som også har dame, og kunne treffe de på en annen måte en når bare gutter treffer hverandre.

 

Har også tenkt litt på dette her med deby og hvordan det skal skje. Noen ganger er det tanker om å bare få gjort det så fort som mulig med hvem som helst, mens andre ganger så får jeg drømmer om å gjøre det med ei helt spesiell ei i et rom med dempet lys osv. osv... Ja, dere kjenner greia.

 

Men hvilken av disse aktivitetene eller hendingene jeg liker aller best? Tja, det kan jeg ikke svare på før jeg har prøvd gitt ;)

Lenke til kommentar

Vi sitter nå en del inne og koser, men vi finner også på mye artig. I sommer dro vi til København sammen, dro og badet en del, gikk ned til sentrum og spiste is, dro på båttur, hadde brettspillkveld med venner, gikk turer sent på kvelden.

Nå som det er grått og kaldt ute, blir det en del innesitting, men når vinteren kommer for fullt, skal vi stå på ski/snowboard sammen, leke i snøen og slikt, og deretter sitte foran peisen med en kopp kakao hver, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Hørtes jævlig koselig ut å komme rett inn etter en kald dag ute, og bare sitte foran peisen og kose seg med ei dame man er nyforelska i og bare nyte det. Så få henne i fanget og i armkroken i en god lenestol foran en glovarm peis. Koooooooooooooorsli. Det som mangler da er ingenting. En god natts søvn kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...