S.M. Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hei trenger å ta opp et nrk videosnutt på nett som jeg vil ta opp. Har prøvd med Wmrecorder men med begrensning på 5 min. Er det noen som vet om noen programmer som er gratis .?
mkon Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 wmrecorder er det eneste jeg har prøvd i windows som funker best. Enten får du kjøpe den eller finne en "vei" utenom
S.M. Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Jeg fant ut at wmrecorder fungerer veldig greit, utenom at bildet hakker innimellom. Det vil jeg ikke ha.. vet noen om det finnes noe settinger for dette.? ( sette bitrate fast eller noe.) Har forresten en god pc, så der ligger ikke problemet..
Lukilock Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg fant ut at wmrecorder fungerer veldig greit, utenom at bildet hakker innimellom. Det vil jeg ikke ha.. vet noen om det finnes noe settinger for dette.? ( sette bitrate fast eller noe.) Har forresten en god pc, så der ligger ikke problemet.. 7258061[/snapback] Har samme problem her og jeg.... Tror jeg nesten har prøvd "alle" programmene som jeg har funnet på google, men det hakker for det Sempron;)
S.M. Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Er det noen som har kjøpt programmet.? Har vurdert det, i håp om at kvaliteten blir bedre. Noen som kan bekrefre dette.?
mkon Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Min versjon av wmrecorder funker uten hakk. Men du må ha stabil linje for å laste ned streamen fra f.eks nrk. Hakker det mens du ser på, hakker også det du evt laster ned
S.M. Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Har 2 mbit linje opp og ned. Saken er at jeg får recorde noen andre snutter fra nrk som heller går glatt. mens akkurat denne jeg trenger hakker. Når jeg ser på denne snutten bufrer den oftere enn den andre snutten som virker glatt. Hakker gjør den ikke.. Er det ikke noen måter for å få bufret snutten en god del med W. mediaplayer for så å recorde strømmen fra den.? bare en tanke..
mkon Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Da er det vel ut linja fra servern du laster fra som er mindre glad for å sende ut dataene da
S.M. Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Fant programmet vlc player. Innebygd funksjon... Skikkeli bra greier
Lukilock Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Fant programmet vlc player. Innebygd funksjon...Skikkeli bra greier 7297163[/snapback] Kan du gi enn Quide åssen enn tar opp med VLC?? bruker den wiard greia, men jeg har ikke peil på hva jeg skal krysse av på Sempron
S.M. Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 Fant programmet vlc player. Innebygd funksjon...Skikkeli bra greier 7297163[/snapback] Kan du gi enn Quide åssen enn tar opp med VLC?? bruker den wiard greia, men jeg har ikke peil på hva jeg skal krysse av på Sempron 7297899[/snapback] Kan nå prøve.. Tror jeg brukte wmrecorder til å finne direktelinken til videosnutten. Derretter kopiere linken inn i vclplayer.File/open networkstream/ http.. Huke av på stream save/ caching på max. Settings/ huke av output til fil./ skrive in path.. Deretter huke av dump raw input( det fikk filmen til å ikke hakke ) Så er det bare til å vente.. Deretter brukte jeg mediaencoder 9 til å convertere filen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå