Gå til innhold

Billetter til Chelsea-kamp


steinrr

Anbefalte innlegg

Skal en liten tur til England i desember og jeg lurte på å se Chelsea-Arsenal. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan skaffe billetter til kampen?

 

Regner med å måtte betale en del ekstra for billettene, men reisebyråene i Norge er ekstremt dyre, så hvis noen har noen tips, så er jeg veldig takknemlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i London og så Chelsea - Arsenal februar 2004. En knallbra opplevelse i grunn.

 

Vi kjøpte riktignok en pakkeløsning via reisebyrå, med fly, hotell (4 stjerner) og matchbilleter. Totalt kosta det vel 7 000 per pers.

 

Seinere var en par kompiser over å fikk VIP-billetter på Arsenals nye stadion i en slik billettbod. Drar du utelukkende for å se fotball ville jeg skaffet billettene på forhånd. Hvis det bare er en artig greie du kan finne på, mens du likevel er der, så vrimler det av billettboder som selger til det meste.

 

Pass på så du får billetter på nøytrale tribuneseksjoner. Hvis vaktene ikke kjenner igjen personer som er på vei inn på "supporter"-feltene vil de stoppe deg og lure på hvem du er og hva du gjør der osv.

 

Ta deg også en tur på rugbykamp, det er ganske fett det også.

Endret av qxvrea
Lenke til kommentar
Hvis det bare er en artig greie du kan finne på, mens du likevel er der, så vrimler det av billettboder som selger til det meste.

 

Takk for svar - hva er disse billettbodene? Hvor finner vi dem?

 

Vi er egentlig i England for å se Man Un - Man City, og har billetter til den kampen, men tenkte å reise ned til London på Søndagen og se om vi fikk tak i billetter til den kampen også. Har du noe peiling på hva prisene i disse bodene ligger på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...