DementedAlbino Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg har i hovedsak tre mapper jeg ønsker å ta backup av jevnlig. Jeg ønsker her at alle endringer jeg gjør i hovedmappen også blir gjort i backupmappen. Så om jeg sletter en mappe, legger til en mappe, eller bare endrer navn vil jeg at dette også skal bli oppdatert i backupmappen. Ulempen med en slik metode må vel være at om hele musikk mappen blir slettet ved et uhell, så blir jo dette videreført til backupmappen min. Så er det noen som har noen gode tips til et bra program som tar backup og som sørger for at jeg ikke mister alt ved ett uhell? Må vel bli en form for backup som først tar av alt innholdet, så videre bare registrerer nye filer, samt endringer slik at jeg ikke trenger å ta full backup hver eneste gang.
DementedAlbino Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Synctoy fra Microsoft. 7247507[/snapback] Vil ikke dette bare speile to mapper? Så om jeg da får virus som sletter alle mine bilder og mp3 filer, så vil jo dette også bli overført til backupmappen når den tar backup om natten.
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du får sette noen innstillinger som gjør at den kjører backup etter virusscan. Eller noe lignende. Alternativt setter du lås på backupmappen, og låser opp når du utfører backup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå