Gå til innhold

apogee blokka leker!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatt ett par 'uheldige hendelser' der o-ringen har enten har sprukket eller glidd ut av posisjon mellom nippelen og selve blokka. Mitt råd er:  bruk alltid gjengetape!

Den gummien som o-ringer er laget av har begrenset levetid desverre.

Og bruk avionisert vann (batterivann), skulle uhellet være ute så overlever hardwaren høyst sannsynlig.

7259305[/snapback]

Eg har sterilt vatn+ frost veske. Har fått vatn på skjermkortet. Vil skjermkortet overleve? vil vatnen leide straum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan du bokmål eller skrive rein nynorsk? :p

Ikke frekt ment men...

7259181[/snapback]

Hehe

Får då 5 på stil skriving og sånt! både på bokmål og nynorsk! Hehe. Men det er ikkje altid eg klarar å skrive "reint", særleg om data ting :p

Skrevet (endret)
Hatt ett par 'uheldige hendelser' der o-ringen har enten har sprukket eller glidd ut av posisjon mellom nippelen og selve blokka. Mitt råd er:  bruk alltid gjengetape!

Den gummien som o-ringer er laget av har begrenset levetid desverre.

Og bruk avionisert vann (batterivann), skulle uhellet være ute så overlever hardwaren høyst sannsynlig.

7259305[/snapback]

Eg har sterilt vatn+ frost veske. Har fått vatn på skjermkortet. Vil skjermkortet overleve? vil vatnen leide straum?

7259328[/snapback]

Ja. Hvis du ikke en gang gidder å ta av slangene, så kan du heller ikke regne med å få mye hjelp her... :ermm:

Btw, trippelposting er ikke nødvendig

Endret av sablabra
Skrevet
Og det er vanskeleg å skru på nipplane, då slangane også vil svinge på seg!

7259320[/snapback]

Følg rådet lengre opp her; ta av slangene og gjør en skikkelig jobb med en gang.

Ikke noe er verre enn i etterkant sitte å lure på om/hvor det lekker..

Skrevet
Og det er vanskeleg å skru på nipplane, då slangane også vil svinge på seg!

7259320[/snapback]

Følg rådet lengre opp her; ta av slangene og gjør en skikkelig jobb med en gang.

Ikke noe er verre enn i etterkant sitte å lure på om/hvor det lekker..

7259438[/snapback]

jaaaa, skjøna det, men eg får ikkje av slangane!!! Det er omtrent umulig å ta den av. Har dokke tips til korleis eg kan få den av?

Skrevet

Ja, då har eg løst problemet mitt. Nipplane var laus så eg skrudde på dei og vrei blokka 180grader. så har maskina stått heil kvelden og gått rundt og det er null lekkasje.

Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...