theyoytoy Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hallo, noen som har en ide hvordan jeg skal få opp consolen. vet at man kan trykke på ~ knappen med engelsk tastatur, men noen mulighet til å få det til med norsk? Får heller ikke windows til å bytte med mellom engelsk og norsk tastatur. Noen som vet?
-Mr.T- Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hallo, noen som har en ide hvordan jeg skal få opp consolen. vet at man kan trykke på ~ knappen med engelsk tastatur, men noen mulighet til å få det til med norsk? Får heller ikke windows til å bytte med mellom engelsk og norsk tastatur. Noen som vet? 7243963[/snapback] SHIFT+(den knappen rett til venstre for backspace), også trykker du bare hvilken som helst tast etterpå... det funker hvert fall for meg
Frosten Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gå inn i c:\...\Mine Dokumenter\Neverwinter Nights 2\ Åpne filen nwnplayer.ini i notepad. Finn linjen Console=` Skift ` til det du selv vil skal være console knappen. Vanlig er | ved siden av 1 over TAB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå