magnuslar Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg holder på å lære meg å lage menyer i css, og kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke får border øverst og neders i menyen min, bare på sidene. Menyen er her. Css er her. Sjekker forresten siden i IE6 der jeg er nå. Så jeg veit ikke om det er bare IE som er rar, men uansett vil jeg fikse det. Takker for hjelp EDIT: Jeg jobba meg litt rundt det, men ikke med helt de resultatene jeg ville ha Endret 8. november 2006 av magnuslar
magnuslar Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg har fortsatt problemer med borderen min. Nå er det spesifikt "border-bottom" som skal være "white" når noe i menyen har id'en "current". Dette fungerer ikke i IE, kun i FireFox. Siden www.dybwik-larsen.no CSS'en: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor #navlist {list-style-type: none; position: absolute; top: 102px; width: 362px; border-top: 1px solid #333; border-bottom: 1px solid #333; } #navlist ul, #navlist li { list-style-type: none; display: inline; } #navlist a:link, #navlist a:visited, #navlist a:hover{ background: #B3AB96; border: 1px solid #333; margin-right: -6px; color: #222; text-decoration: none; padding: 0px 10px 0px 10px; font-size: 16px; } #navlist a:link#current, #navlist a:visited#current { background: white; border-bottom: 1px solid white; } Endret 8. november 2006 av magnuslar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå