parallax313 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Det eneste man gjorde i Postal 2 var jo å gå rundt, for å så vente på en lang loading, så måtte man gå lenger, så kommer man frem, det blir masse action, så må man gå til campingvognen igjen. 7267701[/snapback] Skjønner ikke hvorfor du sammenligner Postal2 med STALKER, det er to vidt forskjellige spill. Running With Scissors var helt nybegynnere på 3d, så de klarte rett og slett ikke å utnytte Unreal-enginen ordentlig, derav så lang loading time. UknowsI, spillet er i hovedsak basert på selve Chernobyl-ulykken, ikke Tarkovsky film, selv om enkelte trekk kan ha blitt hentet derfra.
ttt Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 UknowsI, spillet er i hovedsak basert på selve Chernobyl-ulykken, ikke Tarkovsky film, selv om enkelte trekk kan ha blitt hentet derfra. 7274561[/snapback] Stemninga i "The Zone" er inspirert av filmen/boka. Men handlinga i spelet tek utgangspunkt i Tsjernobyl-ulykka, eller rettare sagt ei framtidig Tsjernobyl-ulykke. Sjølvsagt har dei og henta inspirasjon andre plassar og.
parallax313 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 For alle de som tviler, STALKER er i live: http://au.gamespot.com/pc/action/stalker/n...opslot;action;1
parallax313 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Og ser bedre ut enn noensinne! http://oblivion-lost.de/en/index.php?site=...nt2.php&id=2198 http://oblivion-lost.de/en/index.php?site=...nt2.php&id=2197
ttt Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det merkast at utgjevingsdatoen nærmar seg ja. Vi kjem nok til å sjå mykje frå spelet fram mot utgjevinga.
:Francis: Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Fant en artikkel om spillet her og noen tilhørende screenshots. http://www.ixbt.com/games/images/stalker/01.jpg http://www.ixbt.com/games/images/stalker/02.jpg http://www.ixbt.com/games/images/stalker/03.jpg http://www.ixbt.com/games/images/stalker/04.jpg http://www.ixbt.com/games/images/stalker/05.jpg Grafikken på disse bildene er SVÆRT god. Er disse ekte vare eller er bildene fake? Francis Endret 3. desember 2006 av paulinfrancis
petterpann Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ingen av linkene fungerer. Har lest sniktitten til Gamespot, Game Reactor og Gamespy. Har også kjøpt nyeste utgave av PC Gamer, og alle har reist til Ukraina for å prøvespille Stalker, og samtlige konsanterer at grafikken uten tvil er utdatert.
:Francis: Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Linkene funket i sted. Så funket de bare i IE og ikke FF. Vet ike hva som er galt. Bildene er tilgjengelige gjennom artikkelen (link også i posten min ovenfor). Såvidt jeg har skjønt har spillet kun vært prøvespilt og screens vist fra DX8 modus og ikke i DX9. Er det noen som kan verifisere dette? Er godt mulig at bildene er fake, men om de er ekte så lover det godt! Francis
ttt Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Vitaly Kazunov aka Lockust ([email protected])April 1, 2006 Med andre ord, bare tull.
xm8 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Fant en artikkel om spillet her og noen tilhørende screenshots. 7417585[/snapback] Hehe, for de som ikke har fått det med seg; Hele artikkelen er bare harselas med S.T.A.L.K.E.R og bildene er så falske som det går ann å få dem... :!: EDIT: Slått av ttt ja... Endret 3. desember 2006 av xm8
M@R7!N Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hehe, det så jo bare dumt ut Så jo lett at det var photoshoppa bilder. Endret 3. desember 2006 av M@R7!N
:Francis: Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Når jeg ser etter ser jeg at det ikke er skygger på folkene osv så ja, det er tydelig.... Francis
eldavid Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Når jeg ser etter ser jeg at det ikke er skygger på folkene osv så ja, det er tydelig.... Francis 7418412[/snapback] Hvis du lure, bildene e ekte på den måten at de e tatt med vanlig kamera i rl, derav den gode grafikken;)
Wooho Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Lenge siden PC`en har fått kjørt seg hardt, har for det meste gått i X360, men nå får den kjørt seg med STALKER.
parallax313 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det er ekte bilder på linkene jeg posta, og de er DX9. Ja, STALKER ser utdatert ut i forhold til Crysis, Alan Wake, UE3-baserte spill, etc, men det ser mye bedre ut enn forventet. Den største mangelen grafisk sett er normal mapping. Endret 4. desember 2006 av parallax313
petterpann Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kjøpte nettop desember utgaven av PC Gamer, egentlig bare så jeg kunne lese sniktitten (hands-on) omtalen av Stalker. Han som testet Stalker for PC Gamer ble temmelig skuffet over spillet. Han likte ikke spillets AI, og synes omgivelse i spillet var forferdelig urealistisk. Blant annet måten gresset bevegde seg i omgivelsene. Han avsluttet sniktitten med å si at Stalker ikke greide å imponere ham.
xm8 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det kommer vel neppe som noen overaskelse for noen at det spillet GSC lovet oss i begynnelsen ikke er i nærheten av det spillet vi ender opp med. GSC bet nok over langt mer en de kan tygge ja... Endret 4. desember 2006 av xm8
petterpann Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke bare PC Gamer som har hatt problemer med spillet: In the first map we got our fingers in, should we escort a science man out in the area so he could take some testes from the zone. The science man is placed in a bunker, and the map/level show us one the problems in the game. It was impossible to get him out the bunker to follow you, and when that finally succeeds, he was stock in the door. Should you be so lucky to get him out of it, the next problem showed up. When you should have him with you into the next zone, he wasn’t close enough to you, so he didn’t got with you. But instead of a complete open gameworld, have GSC now locked the actions and one specified event to work with, and you may now expect that the development now is turned against the games actions and find this type of problems. Another problem was that the machines we played on was not powerful enough. The first pair of machines we played on show the game on its original DirectX 8. And that wasn’t pretty. When we tried another of the demo-maps the graphic was in a totally new “gear”. The second map there was shown was in the ghost town of Pripyat, where the players should help the military clean out the city. It worked much better, but still showed us some problems with the games AI. When we were chasing the enemy down the street, was he able to continue running but we were stopped by an invisible wall. So we returned to the main street and the military have continued their run and where almost out of sight. They haven’t though “cleaned” the street after them so we had to eliminate 5 more enemies. Again the were problems with the AI and its understanding of completing its given task. That should be easy enough to fix though. Kilde http://www.gsc-game.com/index.php?t=commun...g=en&offset=-60
petterpann Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Konklusjon til PC Gamer: It was the UK PC Gamer that wrote so. So the Swedish PC Gamer did that as well? Crap... Well... Now I have the magazine in front of me. Here is what they said: Stalker failed to excite me. Why? Perhaps the overall experience - multiple PCs leading up other peoples saved games - wasnt conducvice to appreciating a game of Stalkers subtle charms. Creating a character, then taking him out on an extended jaunt into The Zone is probably the only way to convince me that theres more to Stalker than a series of scriptet mission-led levels. Even so, the engine still worries me: I witnessed grass that moved so unnaturally it jared against the games gritty realism, and the odd AI blowout, such allies shooting trough walls at boars. Stalker becoming an elusive, mercurial force that may not yet deliver on its promises. My experiences in the Ukraine left me none wiser... but we`ve had a ward, and I`ll be sitting down with it next issue for a proper session.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå