Gå til innhold

Batteritid på W950i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe SE W950i, men er usikker på batteritiden, så dere som har telefonen, hvor mange dager varer det? Hvor lang tid tar det å lade det fult?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe SE W950i, men er usikker på batteritiden, så dere som har telefonen, hvor mange dager varer det? Hvor lang tid tar det å lade det fult?

7238839[/snapback]

Jeg fikk w950i i posten på lørdag og i bruksanvisningen sto det at den skal lade i 2,5 timer. Batterien var ladet allerede så jeg ladet den bare en liten stund før jeg tokk den i bruk. Jeg overførte en del data og hørte på noen timer med musikk i løpet av lørdag kveld søndag og mandag. Mandag kveld gikk batteriet tom. Jeg ringer ikke noe særlig men noen samtaler og tekstmeldinger ble det. I dag er det onsdag og jeg har fotsatt halvparten av bateriet igjen. Regner å måtte lade den i morgen. I går ringte jeg en 2-3 ganger og hørte på ca 2 timer med musikk. I dag har jeg hørt på ca en time. Til helgen skal jeg teste hvor lenge batteriet holder ut hvis jeg hører på musikk hele tiden.

Jo mer du bruker skjermen og funksjoner i mobilen jo mindre levetid har mobilen. Men jeg er fornøyd så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...