OBERST Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei, tid for headset nå. Noen som anbefaler meg et godt headset? Må ikke være for stort, har ikke så stort hode Alternativer: Sennheiser Headset PC 160 m/mic Logitech Stereo USB Kom gjerne med flere også
flogieboogie Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Sennheiser PC160 uten tvil. Kan muligens titte litt på Koss sine også, SB45 har jeg hørt skal være et meget bra headsett hvis jeg ikke tar feil. Men, Sennheiser er et bra valg!
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Sennheiser skal være ett godt valg, tror jeg selv hadde kjøpt det om jeg skulle kjøpt meg nytt nå. Styr unna SteelSound 5h ihvertfall, de knekker altfor lett. Edit: Ser han ovenfor nevner SB45, det og er ett godt valg. Kvalitet av Koss, har hatt headsettet i ett år nå og utrolig bra lyd, og tåler å falle i bakken. Endret 7. november 2006 av Alex91
Zimmen Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Eg kan ikkje anbefale SB45, synst det sitter dårlig og har dårlig lyd i forhold til andre gode headsett som f.eks sennheiser hd515 eller 555som eg vil anbefale. Det har ikkje mic men kjøp ein å sett den ved sida av skjermen så funker det fint.
ekwathne Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Sennheiser... Endret 7. november 2006 av ekwathne
OBERST Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Er det Sennheiser stort? Orker ikke å ha ALLTFOOR stort headset..
b-real Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Stenges pga brukeren tydeligvis ikke har lest reglene for denne kategorien. Les sticky så ser du begrunnelsen på hvorfor denne threaden ble stengt.
Anbefalte innlegg