Gå til innhold

Problem med Gefore 6800LE (mulig drivar problem)


Theoneask

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har eit problem med mitt NVIDIA Gefore 6800LE.

Dersom eg oppdaterer til nyaste drivar blir skjermen full av streker og det er umulig å sjå noke. Dette fører igjen til at pcen restarter, eller eg må ta ein manuell restart. Problemet oppstod på torsdag, midt under WoW og har vore sånn siden. Veit ikkje kvifor problemet plutselig kom.

Eg sitter no i sikkerhetsmodus der alt funker fint.

 

Eg har avinstalert drivaren i sikkerhetsmodus, lasta inn windows på vanlig måte, instalert basis drivaren frå cden og det har gått fint. Det kjem jo opp funnen ny maskinvare med eingang eg logger på windows. Først kjem til skjermkortet, det går heilt fint. Bruker berre cden.

Men so kjem då til skjermen. Det er ein Samsung SynchMaster 763mb. Dersom eg velger å instalere drivare til den frå nettet ( har ikkje cd) klikker det. Skjermen blir full av streker osv. So det har eg meir eller mindre gitt opp på.

Dersom eg prøver å endre skjerminnstillingene klikker det. Alt frå å skifte farge bit, som er på 8bit. Eller å skifte oppløysinga som er på det laveste, 800*600 eller noke sånt.

Skjermkort drivaren på cd er frå 2004 og det er ikkje kjekt å sitte med noke sånt.

 

Nokon andre som har opplevd problem med drivaren frå Nvidia som kom ut 2.november?

 

Treng meir informasjon berre og sei ifrå, kjem til å sitte her iallefall 1 time til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Har eit problem med mitt NVIDIA Gefore 6800LE.

Dersom eg oppdaterer til nyaste drivar blir skjermen full av streker og det er umulig å sjå noke. Dette fører igjen til at pcen restarter, eller eg må ta ein manuell restart. Problemet oppstod på torsdag, midt under WoW og har vore sånn siden. Veit ikkje kvifor problemet plutselig kom.

Eg sitter no i sikkerhetsmodus der alt funker fint.

 

Eg har avinstalert drivaren i sikkerhetsmodus, lasta inn windows på vanlig måte, instalert basis drivaren frå cden og det har gått fint. Det kjem jo opp funnen ny maskinvare med eingang eg logger på windows. Først kjem til skjermkortet, det går heilt fint. Bruker berre cden. 

Men so kjem då til skjermen. Det er ein Samsung SynchMaster 763mb. Dersom eg velger å instalere drivare til den frå nettet ( har ikkje cd) klikker det. Skjermen blir full av streker osv. So det har eg meir eller mindre gitt opp på.

Dersom eg prøver å endre skjerminnstillingene klikker det. Alt frå å skifte farge bit, som er på 8bit. Eller å skifte oppløysinga som er på det laveste, 800*600 eller noke sånt.

Skjermkort drivaren på cd er frå 2004 og det er ikkje kjekt å sitte med noke sånt.

 

Nokon andre som har opplevd problem med drivaren frå Nvidia som kom ut 2.november?

 

Treng meir informasjon berre og sei ifrå, kjem til å sitte her iallefall 1 time til.

7237919[/snapback]

 

Jeg har ikke opplevd så sterke symptomer som du beskriver her, men det er kjent at noen kort trives best med gamle drivere. Ytelsesmessig har jeg hatt relativt store forskjeller. Fant ut at 7x.xx driverene var best en lang periode. Videoer ville ikke spille av med dengang "nye" drivere. Dette er på et 6800GT. I senere tid har jeg brukt nyere drivere, og det har gått bra. Har ikke prøvd siste versjon enda, og har vel egentlig ikke behov for det heller.

 

Ikke fiks noe som ikke er defekt :nei:

Lenke til kommentar

Nei, sant.

Sitter no på Vista (rc1), alt funker fint det.

Kom ein beskjed om at nye drivare har blitt instalert og at eg må restarte maskina for at dei skal bli ferdig instalert. Er redd for at når eg blir nødt til å restarte vil ikkje tinger lenger gå..

Stoler på at eg kan finne gamle drivare på nvidia.com og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...