Erling E. Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Edit: Erling E.: Var det så lurt å si at du jobber i funcom i et spillforum? Er ikke det nesten det samme som at en filmstjerne poster i et filmforum og skriver at denne brukeren er "MEG" . Nå kan det ikke autentiseres at du virkelig jobber i funcom, men det virket jo troverdig. 7243708[/snapback] Jeg har vært på dette forumet i mange år nå, og jeg har også vært journalist på Gamer.no et par år. Men neida, jeg tror det er viktig for spillselskaper å snakke med spillere, ikke benke seg bak høye vegger og lage spill bare slik vi vil ha dem. Det er jo tross alt folk på forumer slik som dette som kjøper spillene. Og så liker jeg å diskutere spill, så jeg ser ingen grunn til at jeg ikke skal være her. :-) For øvrig til postere lengre oppe: Det er casting Age of Conan. Også spellsystemet er rimelig unikt i forhold til sjangeren. Vi har noe som kalles spellweaving -- det vil si at du går inn i en transe og velger spells som du slår sammen til en "megaspell". Går du for langt -- prøver å inkludere for mange spells -- blir du korrupt og du faller ned på bakken i smerte. Folk kan også kaste spells sammen. Se for deg syv demonologister som står sammen og bringer opp en demon fra helvete. Jeg satt selv her for noen dager siden og prøvde ut spellcasterne i spillet -- det er helt utrolig hva utviklerne har fått til. Jeg tror på mange måter Age of Conan vil skremme tradisjonelle MMO-spillere. Forandring fryder, men det skremmer også. Spesielt når folk har blitt så vant til automatiserte spill som "gjør ting for deg".
Bloody Mess Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Edit: Erling E.: Var det så lurt å si at du jobber i funcom i et spillforum? Er ikke det nesten det samme som at en filmstjerne poster i et filmforum og skriver at denne brukeren er "MEG" . Nå kan det ikke autentiseres at du virkelig jobber i funcom, men det virket jo troverdig. 7243708[/snapback] Nå har jo Gamer.no selv skrivd at han har begynt i FC, da er det liten vits i å prøve og skjule det. Endret 8. november 2006 av BTK
slash Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Ok, sorry. PR-modus OFF. 7241429[/snapback] Haha, det var det jeg satt å tenkte når jeg leste innleggene dine. "Dette må være århundrets mest nøytrale og objektive post!" On topic: Jeg gleder meg til age of conan, det blir sikkert morro. Jeg skal innrømme at de youtubevideoen var en liten nedtur, men det er nok fordi alt snakket om det revolusjonerende kampsystemet har fått meg til å se for meg noe ala Rune møter soul calibur møter Onimusha. Jeg er heller ikke noen fan av tall som spruter ut av folk, dette ødelegger innlevelsen fryktelig for min del. Håper aoc vil komme med en customizeable interface, noe ala wow. Endret 8. november 2006 av slash
mutamata Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Har store forhåpninger til dette spillet og håper at jeg ikke blir skuffet : p Det er ikke bare å trykke på f.eks 2 så gjør du en ting, og treffer targetet. Man kan gjøre kombinasjoner og velge hvor man skal treffe. Man bruker num pad iallefall og kan man bruke musa? Har bare sett num pad. Tror det blir evig rått å spille caster. Er det mulig at det snart blir en liten preview av hvordan en caster spiller?
Bloody Mess Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Man kan også bruke gamepad. Endret 8. november 2006 av BTK
Khalifen Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Erling E. : Det du sa om spellcastere ga meg nesten gåsehud. Nesten dumt at jeg som oftest spiller en barbarisk type da Men jeg tror også at denne videoen gir et dårlig inntrykk av kampsystemet i AoC. Dessverre er nok også det meste av fokuset der. Bygging av byer ol. er noe som blir sinnsykt tøft. Slag om festninger og slott! Yay!
Anthropod Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har vært på dette forumet i mange år nå, og jeg har også vært journalist på Gamer.no et par år. Men neida, jeg tror det er viktig for spillselskaper å snakke med spillere, ikke benke seg bak høye vegger og lage spill bare slik vi vil ha dem. Det er jo tross alt folk på forumer slik som dette som kjøper spillene. Og så liker jeg å diskutere spill, så jeg ser ingen grunn til at jeg ikke skal være her. :-) 7244733[/snapback] Haha, passe driti ut , altså jeg jeg hadde jo lest om det, det gikk bare ikke noen lys opp for meg når jeg så "nicket" ditt. Positivt at Funcom driver med markedsorientert produktutvikling, er det noen flere Funcom som henger her, eller er det bare deg ettersom du har jobbet i gamer.no tidligere? Sikkert mange lidenskaplige gamere som ønsker seg en dialog med spillbransjen. Edit: On Topic: Men jeg tror også at denne videoen gir et dårlig inntrykk av kampsystemet i AoC. Dessverre er nok også det meste av fokuset der. Enig, men nå er det en ammatør som har brutt reglene for betaen som har lagt den ut også, videoen er kort og ikke veldig variert. Hvis Funcom hadde lagd en sånn video, hadde de nok klart å få det til å se mer spennende ut og mer representerende for selve spillet. Bygging av byer ol. er noe som blir sinnsykt tøft. Slag om festninger og slott! Yay! Dette er noe Funcom har fått testa ut i tilleggspakken til Anarchy Online som heter Alien Invasion. De har nok finpussa på konseptet, gleder meg til å se hvordan det fungerer i praksis, ettersom jeg ikke har spillt tilleggspakka alien invasion. Endret 9. november 2006 av Anthropod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå