Gå til innhold

ViewSonic VX2245wm LCD Skjerm


trondwiii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit:

ALLE 22" ws har samme TN panel fra Che Mei. Det er jo som kjent den klart viktigste delen i en skjermen. Derfor er det lite trolig att bildekvaliteten er bedre enn på samsung skjermen, som koster ca. 800 kroner mindre.

Der for synes jeg den Viewsonic skjermen rett og slett er litt i overkant dyr i forhold til hva slags skjerm det er.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar

Litt dårlig post det der, ja.

Prøver igjen:

ALLE 22" ws har samme TN panel fra Che Mei. Det er jo som kjent den klart viktigste delen i en skjermen. Derfor er det lite trolig att bildekvaliteten er bedre enn på samsung skjermen, som koster ca. 800 kroner mindre.

Defor synes jeg den Viewsonic skjermen rett og slett er litt i overkant dyr i forhold til hva slags skjerm det er.

Lenke til kommentar

Men den eldre modellen, 2235wm har ikke i-pod docker, usb-porter,lydutgang eller minnekortleser.. Men det er vel ikke vits i å kjøpe en skjerm med alt dette når du har alt det på pcen?:p dessuten liker jeg ikke i-pod :no: Og det at 2245wm fløy nesten 500 kroner opp i pris :ermm:

 

Så nå står valget mellom 2235wm og samsung 225bw.

 

vanskelig for å bestemme seg. syns viewsonic'en har stiligere design, men DVI-porten støtter ikke HDCP, som er meget framtidsrettet. samsungen har TCO03 mens 2235 har TCO 99 (spiller sistnevnte så stor rolle)? Og en ting til er at jeg ikke trenger høyttaler på skjermen når jeg har bra anlegg kobla til pcen! 2235 har høyttaler, 225bw har det ikke. dessuten er samsungen noen hundre kroner billigere. Så ser ut som det blir en samsung.. dessuten har de to som har lagt ut erfaring på prisguide.no blitt stort sett fornøyd med denne skjermen.

Endret av trondwiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...