BlåseJobb Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg har spilt GW Propeiches før men tok en pause. nå skal jeg begynne igjen men lurer på om jeg burde kjøpe nightfall eller factions. Bare lurte på om man kan vere assasin i nightfall?
adawen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Nightfall. Uten tvil. Jeg liker iallefall Nightfall mye bedre enn Factions. Og nei, Assassin er KUN Factions.
dobbelmann Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Enig her, av forskjellige grunner likte jeg ikke Factions, så anbefalingen ender på Nightfall!
BlåseJobb Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Enig her, av forskjellige grunner likte jeg ikke Factions, så anbefalingen ender på Nightfall! 7240669[/snapback] Ja det blir nok nightfall på meg ja...
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Å kjøpe Factions er litt unyttig med mindre du gjør det for å få Assassin og ( ) ritualist, eller om du vil ha en ny story å kose deg med. Heroes-systemet i Nightfall er for herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå