Wyldelife Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Har sett på et kart at det er noe som heter "Ratchet" i barrens som er nøytralt, kan man fly zepplin her over til bootay bay? Takker for svar er BTW Alliance
MrLee Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 du kan ta båten til booty bay ja. Zeppelin er forbehold hordes, vel...hvis du klarer å unngå vaktene går det også da Men det er ikke zep i Ratchet
Wyldelife Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Var en utrolig irriterende horde som ganka oss på båten, måtte begynne ilangt fra haven, i booty bay var det villt Men fett!
janan71 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Booty Bay er skikkelig vill vest til tider ja! Tøff plass.
knux Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Var en utrolig irriterende horde som ganka oss på båten, måtte begynne ilangt fra haven, i booty bay var det villt Men fett! 7233966[/snapback] ..ikke release hvis du dør på båten, etter loadingen er du levende igjen, og prøv å gjem deg fra horde folka imens, til du kommer i land
Wyldelife Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Haha, nå vet jeg det Gjemte meg i kaptein rommet, men idiot vennen min ledet han dit Skal gjemme meg på bauen neste gang Han er en lvl.24 warrior, meg og vennen min er 23 og 21, han eide oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå