shigga Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Installerte den første patchen til gothic, så begynte skjermen og lyse hvitt hver gang jeg snur meg mot: sola, himmelen og alt som har med mye lys å gjøre. Har også lagt merke til at når jeg starter spillet er mellom sekvensene mellom reklamene(nvidia, dual core, piranha) hvit og ikke svart. Jeg kjører gothic på medium grafikk og det lagger litt iblant, kan det være en årsak? Altså skjermkort, lite ram eller'no?
Tommy T Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg kjører gothic på medium grafikk og det lagger litt iblant, kan det være en årsak? Altså skjermkort, lite ram eller'no? Vel, først kan du jo skrive ned hvilke maskinvare du har. Har du de nyeste driverne? Endret 11. november 2006 av Tommy T
shigga Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Prosessor (CPU) Intel Pentium 4* 3.20GHz Minne (RAM) 1024 DDR Grafikk-kort Radeon X800 256MB (kopierte bare fra min catch profil )
anon12234 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 jeg får samme problemet når jeg spiller med low details. men med medium og high går det fint
shigga Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hørt fra flere av de jeg kjenne at de har samme problemet. Det handler fortsatt om at når de ser mot spesielle lys så flimrer det hvitt på skjermen, utrolig irriterende.
shigga Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 (endret) Slik ser havet mitt ut , drit bra ikke sant !? Slik ser himmelen ut når jeg ser mot den. (Det her er bare et bilde, men ingame blinker skjermen hvitt! Veldig irriterende!) Endret 10. desember 2006 av shigga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå